Kruidvat 1+1 gratis actie

22:12 Sara 1 Comments


Kruidvat 1+1 gratis actie



Als beauty liefhebber prijsde ik met afgelopen vrijdag, zaterdag en zondag even gelukkig dat ik in Nederland woon. Ja, we hebben een zomer met meer regen dan zonneschijn. Maar we hebben ook de Kruidvat die wel eens een 1+1 gratis actie op alle make-up heeft! En dan ook nog even zowel in de winkel als online. Dikke Kruidvat liefde dus even van mijn kant. Natuurlijk kon ik deze dagen niet aan mij voorbij laten gaan en dus stond ik al om 9.00 s'ochtends in de Kruidvat. Ik verwachte top drukte, duwende meiden, producten die er niet meer zouden zijn. Ik was alleen even vergeten dat ik in een klein dorpje woon in Friesland. En dat waarschijnlijk de meesten nuchter zouden reageren op de actie. Ik stond dus in mijn eentje al een idioot producten in mijn mandje te gooien. Ineens had ik ook van alles nodig. 

The Essentials
Er waren een paar producten die ik met deze actie graag wou gaan scoren. Dat was een goede foundation, een back up mascara en een blauw/paarsig oogpotlood van Maybelline. Al de drie de items heb ik gescoord. Als foundation heb ik de L'oreal Infallible 24 h stay fresh foundation gekocht in de kleur 140 Beige Dóre. Eerlijk is eerlijk, ik twijfel nog wat over de kleur. Ik ben bang dat hij toch ietsje te donker is voor mij. De mascara die ik heb gekocht is nog een super nieuw product bij ons hier in Nederland. Het is de Wake me up mascara van Rimmel.  Ik heb er nog geen reviews over gelezen dus weet ook helemaal nog niet of dit een goed product is. En dan nog het product dat ik zeker moest hebben. De Maybelline Color Show in de kleur 200 Chambray Blue. De blauwe kleur waar ik op zoek naar was.

Een nieuwe color tattoo van Maybelline was niet zo zeer een essential. Meer een mooi meegenomen als die er is. Ik had al twee en wou ook nog graag de Metallic Pomegranate. Super mooi en even een andere kleur dan mijn veilige bronze looks. Hetzelfde geldt voor de Color Drama Lippencils. Reviews maakten me hebberig en zo kocht ik er ineens 5 stuks! Ik kocht ze in de kleurnummers 310, 150, 140, 130, 510 en ik ben op ze allemaal even verliefd. 

The Impuls Buys
En toen kwam ik in Kruidvat nummero 2 het The Nudes Palette tegen van Maybelline. En ja, die kon ik natuurlijk niet laten liggen. Fijne bruintinten die ik zeker vaak ga gebruiken. Ik kocht ook een Essence waterproof eyeliner pen. Gewoon om te proberen. Hetzelfde geldt voor de Made to Stay highlighter pen van Catrice. Al vaak in mijn handen gehad, nooit gekocht. En nu met de korting dus wel. Voor onder de oogschaduws heb ik de I <3 Stage van Essence gekocht. Ooit in een ver verleden heb ik een oogschaduwbasis van Catrice gehad die ik verschrikkelijk vond. Ik hoop dat deze van Essence een stuk beter is. 

The Birthday Presents
Een vriendin van mij is in augustus jarig en ik vond deze actie het goede moment om haar verjaardagscadeaus te scoren. De buit voor haar: 2 Catrice Ultimate stay Lipsticks in 070 Plum & Base en 060 Floral Coral, een Catrice Blush in de kleur 040 Think Pink, Essence Longlasting Eye Pencil in 17 Tu-tu-touguoise en het MUA Romantic Efflorescene palette. Nu ik dit zo allemaal zie is het best wel veel. Misschien dat ik een product of twee ook nog wel voor mijzelf hou.

Na deze super lange lijst met producten die ik gescoord heb ben ik benieuwd naar wat jij allemaal hebt gescoord. Laat dit zeker in de comments achter. 

1 opmerking:

  1. Wat leuk om te zien! Ik heb de afgelopen tijd al heel veel make-up gescoord, dus heb tijdens de actie alleen 2 MUA palettes gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen