Kiko Glamour Doll Eye pencils

15:49 Sara 0 Comments











Terwijl wij hier in Nederland niets anders hadden dan regen genoten mijn ouders van een zon overgoten vakantie in Italië. Ontzettend gemeen natuurlijk. Wat de pijn een beetje verzachte na terugkomst was dat zij cadeautjes in de vorm van Kiko make-up voor mij hadden meegenomen. Favoriet zijn toch wel deze Glamour Doll Eye pencils.

Ik ben niet moeilijk wat betreft eyeliners. Ik hoef geen duur product van een high end merk om mijn ogen een beetje te laten opvallen. Oké, toegegeven, dit komt ook doordat ik niet tonnen op de bank heb staan. Budget eyeliners hebben tot nu toe hun werk prima bij mij gedaan. Ik heb natuurlijk wel wat voorkeuren en criteria waar een eyeliner aan moet voldoen. Hij moet vervaagbaar zijn maar niet zo erg dat het product niet meer zichtbaar is. Mochten er glitters in zitten dan niet te grof en ook niet te opvallend. Het potlood moet voldoende kleur afgeven en niet afbreken terwijl ik een lijntje aan het tekenen ben.

Deze Glamour Doll Eye Pencils voldoen aan mijn wensenlijstje. De kleuren zijn goed gepigmenteerd, ze zijn vervaagbaar en zijn dan nog steeds duidelijk zichtbaar op mijn waterlijn. De donkergroene kleur, nummer 410 breekt wel een beetje af. Maar misschien kwam dat ook wel omdat het a. nu heel erg warm is en b. ik ietsjes te hard drukte. Bij de overige 3 heb ik geen problemen gehad met afbrokkeling.

Een favoriete kleur kan ik moeilijk noemen. De gouden kleur 401 en de violette kleur 406 vind ik zelf perfect voor warme zomerse dagen. 406 om de kleur en 401 door de metallic glans die hij heeft. De andere twee, 410 en de donkerblauwe 407, vind ik weer mooier in de herfst en winter.

In Nederland hebben we helaas maar één Kiko winkel. Gelukkig kunnen we wel gewoon gebruik maken van de online shop van de Kiko. Wanneer je voor meer dan 49 euro besteld zijn de verzendkosten gratis, anders betaal je 5,90. Wil je je slag slaan bij de Kiko doe dat dan nu! De sale is nog in volle gang met kortingen van wel 70%!