The Monochromes | Hema Nagellak

06:30 Sara 0 Comments


Terug naar de basics. Zwarte nagellak droeg ik veel toen ik 17 jaar oud was. Nu 5 jaar later had ik geen zwarte nagellak meer in mijn collectie. Tijd dus om mijn oude liefde nieuw leven in te blazen. Naast een zwarte nagellak wou ik ook graag een witte nagellak kopen. Wit was een kleur die ik nog nooit heb gehad en die de laatste tijd super trendy is geworden. Tijd dus om deze twee nagellakjes te scoren.

Het liefst koop ik altijd mijn nagellak bij de Hema. De nagellak is daar maar €2,50. Wanneer ik dan een kleur heb die ik toch niet zo vaak gebruik vind ik het niet zo erg. Plus, ik vind de nagellakjes zeker niet onderdoen voor duurdere merken. Ja, soms heb je wat meerdere lagen nodig voor een perfecte dekking, maar met een duurdere nagellak heb ik dat 'probleem' net zo goed.

De witte nagellak die ik heb gekocht heeft nummer 809 en de zwarte heeft nummer 851. Wat ik altijd wel jammer vindt aan de nagellak van de Hema, en al de andere beauty producten ook overigens, is dat ze nummers hebben en geen leuke namen. Het had toch een stuk leuker geweest wanneer de witte nagellak Special Snow Flake en de zwarte Dark Night had geheten of zoiets.