Een nieuwe mobiel: Motorolo Moto G3 White

06:30 Sara 0 Comments


Afgelopen vrijdag begaf mijn oude mobiel het zomaar. Dikke shit. Omdat ik geen abonnement heb moest ik dus op zoek naar een prepaid telefoon of een simlockvrije telefoon waarin mijn oude sim kaart paste. De keuze bij mijn provider was beperkt. Merken waar ik nog nooit van had gehoord en telefoons die niet een upgrade waren van mijn oude telefoon.

Ik besprak mijn misère met mijn broertje en mijn vriendinnen. Wat was het toch moeilijk om een telefoon te vinden die niet te duur was, een goeie camera had en voldoende geheugen. Ik werd verliefd op veel te dure telefoons die wel aan mijn de camera en geheugen eisen voldeden. Ik was zelfs bereid om €400 euro neer te tellen voor een telefoon. Vierhonderd euro die ik eigenlijk niet eens kan missen.

Ik hoorde van het broertje van een vriendin dat Motorola ook degelijke telefoons maakt voor een goede prijs. De Motorola Moto G3 is de telefoon die ik naar aanleiding van zijn tip en vele reviews heb gekocht. In het wit omdat ik altijd zwarte telefoons heb gehad. De telefoon die ik heb heeft 8gb geheugen en een camera van 13 megapixel en een frontcamera van 5 megapixel. Voor mij genoeg, ik ging van een 5 megapixelcamera achter naar 8 megapixels meer.

Het fijne aan deze telefoon vind ik dat er nauwelijks iets van het merk op staat. Bij mijn vorige mobiel had ik allemaal bestanden van de provider en het telefoon merk erop staan. Ook had mijn vorige mobiel ontiegelijk veel 'verplichte' apps die je niet kon verwijderen. Deze mobiel heeft dat gelukkig niet!

Al met al ben ik super tevreden! Ik heb een hoesje van E-bay besteld en verwacht dat deze aan het eind van de maand binnenkomt.