Maybelline 24h color tattoo's

20:07 Sara 0 Comments


Wanneer je een beauty liefhebber bent heb je vast wel eens van de color tattoo's van Maybelline gehoord. Het zijn de perfecte budgetvriendelijke crème oogschaduws. Een kwastje is niet eens nodig je brengt ze zo met je vingers aan. Inmiddels heb ik er al weer vier in mijn bezit. Kloksgewijs: Metallic Pomegranate (70), On and on bronze (35), Pink Gold (65) en Immortal Charcoal (55)

Naast dat je ze in letterlijk één veeg op je ooglid aan brengt zijn ze perfect voor lensdragers. Als lensdrager heb ik wel eens last van de poeder producten die ik op mijn oogleden gebruik. Komt dit in mijn oog dan kan dit irritatie(s) opleveren. Met de Maybelline color tattoo's heb je daar totaal geen last van. Een dit pluspunt! Daarnaast is het product ook veelzijdig. Je kan het gewoon zo gebruiken of als oogschaduw basis. Zelf gebruik ik de color tattoo's altijd zo omdat ik ze op zichzelf al genoeg kleur vindt afgeven. 

De verpakking van de color tatoo's vind ik mooi. Vrij basic, maar daar hou ik van. Van de kleuren die ik heb kan ik drie van de vier zeker aanraden. Pink Gold en On and on bronze zijn mooie basic kleuren om mee te beginnen. Alle twee zijn ze goed gepigmenteerd en prima te gebruiken als basis. Metallic Pomegranate is net wat specialer. Nadat je deze kleur hebt aangebracht op je oogleden ben je klaar om te gaan. Immoral Charcoal gebruik ik nooit. De substantie van deze kleur is bij mij net wat minder romig dan de andere kleuren. Misschien dat ik hem eens als eyeliner moet proberen.