Maybelline Color Drama Velvet Lip Pencils

14:17 Sara 0 Comments

Maybelline Color Drama Lip Pencils

Tijdens de 1+ 1 gratis actie van Kruidvat heb ik de nieuwe liefdes voor mijn lippen ontdekt. De Color Drama Velvet lip pencils van Maybelline New York. Ik kocht er niet één maar gelijk vijf stuks. Misschien wel een beetje overdreven voor producten die je nog nooit eerder gebruikt hebt. Toch ben ik blij dat ik vijf kleuren heb gekocht, ik zou zelfs wel meer willen hebben

Ik heb door de actie van Kruidvat ook wat kleuren meegenomen die ik normaliter niet zou kopen.Zo heb ik nu twee roze kleuren (130 love my pink en 150 fuchsia desire) meegenomen die ik anders zeker zou hebben laten liggen. En dat terwijl ze nu echt tot mijn favorieten behoren. Een andere grote favoriet van mij is 510 Red Essential.  Dit is een rode kleur die mij staat. Heel vaak staat een rode kleur me niet mooi en geef ik de lip producten die ik in die kleur koop weg. Deze is zeker een keeper. Hij is niet te fel en niet te donker en ook niet meer oranje dan rood. Wanneer je dus nog op zoek bent naar een mooie rode kleur, check dan zeker deze in het schap.

Naast Red Essential heb ik ook nog een donkerrode kleur meegenomen. 310 Berry Much is een donker paars/rode kleur. Ik vind het wat een mwah kleur. Mijn persoonlijke voorkeur gaat dan toch uit naar de Kate Moss 107 van Rimmel als ik een donker rode kleur mocht kiezen. Deze van Maybelline staat mij persoonlijk minder mooi.

De kleur die ik in het schap zou laten liggen is 140 Minimalist. Hij brengt stroever aan dan de andere kleuren. Daarnaast is dit ook meteen de kleur die het minst lang blijft zitten. Erg jammer, want zoals je op de swatch hierboven ziet is de kleur wel super mooi.

Concluderend

Ben je op zoek naar lip producten die goed gepigmenteerd zijn, goed dekkend zijn en niet meer dan 10 euro kosten dan is een Velvet Lip Pencil van Maybelline hetgeen wat je móet kopen! Kleur aanraders zijn Love My Pink, de koele roze, Fuchsia Desire de felle donker roze en Red Essential een mooie klassieke rode kleur. Laten liggen: Minimalist, hoe mooi de swatch ook maar is.

De Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencils zijn voor €6,99 bij de drogist te koop.