August Favorites

15:00 Sara 0 Comments


Hoewel het mijn minst favoriete filmpjes op YouTube zijn, deel ik toch mijn eigen favorieten van de maand hier op mijn blog. In foto/artikel vorm wel te verstaan. Ik heb een aantal producten deze maand gebruikt die toch even genoemd moeten worden.

S-quito Free Insekten Schutzspray van de DM


Deze spray weert muggen. En ja, in de maand augustus heb ik me zo vaak voor het slapen gaan onder gesprayd dat dit zeker een favoriet is. Zonder deze spray zou ik compleet lek geprikt zijn en dat is niet gebeurt. Woehoe! Helaas is het wel een product dat uit Duitsland komt. Bij mijn favoriete drogisterij DM verkochten ze dit product en ik ben zo blij dat ik deze op het laatste moment toch heb meegenomen. De spray is niet kleverig. Wel heeft hij in het begin een ontzettend sterke geur. Hij beschermt 8 uur lang tegen muggen en 4 uur lang tegen teken.

Bioderma Créaline H2O


Bioderma hoort elke maand bij mijn favoriet. Je brengt wat Bioderma aan op een watje en haalt in één veeg al je make-up van je gezicht. Ik ga huilen wanneer mijn fles op is.

Biotherm Oil Therapy Body Lotion


Zelfs in de zomer heb ik nog wel eens last van een droge huid. Wanneer ik ook maar iets van droogheid ontdek pak ik deze body lotion erbij. Na een paar smeerbeurten ziet mijn huid er dan weer een stuk frisser en minder droog uit. 

Maybelline Color Drama Velvet Lippencils


Mijn geliefde MAC Patisserie, Plumful en Brick O La liggen al een tijdje onaangeroerd in mijn lipstick bakje. Ze zijn deze maand vervangen door de Maybelline Color Drama Velvet Lippencils. Vooral de kleuren Red Essential en Love my Pink heb ik deze maand veelvuldig gebruikt. Beide kleuren vind ik onwijs mooi en ze brengen ook nog eens fijn aan. 

Kiko Radiant Touch Creamy Stick Highlighter


Dankzij mijn ouders heb ik een nieuwe Highlighter en het is echt dikke liefde tussen ons tweeën. Deze Kiko Highlighter komt in stickvorm en ik kon net gelukkiger zijn. Ik ben er meer fan van dan de poeder Highlighters die ik hiervoor gebruikte. Ik heb zelf kleur 101, een beetje een rozige kleur. Erg goed uit te blenden, erg mooi.

Nu ben ik natuurlijk ontzettend benieuwd wat jouw favoriete producten in de maand augustus waren. Laat ze achter in de comments! 

P.S. Je kan nu mijn blog ook volgen via Bloglovin