Cheap Make-up opbergsysteem

16:35 Sara 0 Comments

















Het opbergen van je make-up stash kan soms best lastig zijn. Mijn make-up leefde voornamelijk in miljoenen verschillende toilettassen, random bakjes door mijn slaapkamer en een lade die misschien één keer in de maand open ging. Verre van ideaal dus. Al een tijdje was in van plan om hier iets aan te veranderen. Ik was op zoek naar een makkelijk opbergsysteem waarin ik het grootste gedeelte van mijn stash kwijt kon.

Ik wist dat veel bloggers gebruik maken van de Moppe miniladekastjes van de Ikea. Ik was dan eerst ook zelf van plan om deze te kopen. Alleen houd ik niet zo van de houtenkleur van dit ladekastje. Ik had hem na aankoop sowieso geverfd. Voor mij was dit een reden om verder te zoeken naar een andere manier van opbergen. Ikea Kinderland had voor mij de perfecte oplossing. Bovenstaande opbergers zijn de Glis bakken met deksel.

Het voordeel van deze bakken is dat er vakjes in zitten. Hoewel ze bedoeld zijn voor pennen, kleurpotloden en andere kleine spulletjes fungeert het prima voor mijn make-up. De kleine vakjes zijn prima te gebruiken voor lipsticks, mono-oogschaduws en andere kleine potjes. In de grote vakken heb ik mijn poeders, blushes, foundations, mascara's en oog potloden zitten. Ook kleine oogschaduwpalettes passen in de grote vakken.

Deze manier van opbergen is ook nog eens een stuk goedkoper dan het Moppe kastje. Voor de Glis bakken ben je €3,99 per stuk kwijt.

Vanaf nu is mijn blog ook te volgen op Bloglovin