Rimmel Wake Me Up Wonder' Full Mascara

06:30 Sara 0 Comments

Rimmel Wake Me Up Wonder' Full Mascara




Rimmel heeft een nieuwe mascara uitgebracht die naar komkommer ruikt. Ja, je leest het goed, een mascara met een geur en die geur is komkommer. Rimmel belooft dat deze mascara de perfecte start van je dag zal zijn, want deze mascara zit ook nog eens vol met vitamines. De mascara moet zorgen voor lange wimpers én volume.

Deze mascara is sowieso de meest lekker ruikende mascara die ik ooit heb gebruikt. De mascara ruikt daadwerkelijk naar komkommer. Iets waar ik in het begin zeker aan moest wennen. De verpakking van de mascara past precies bij het komkommer thema. Een andere kleur zou gewoon verkeerd zijn geweest. Over het borsteltje ben ik minder te spreken. Ik hou niet van de dikte, de vorm en de textuur. Door de dikte vind ik hem moeilijker aanbrengen om mijn onderste wimpers en ik knoei er makkelijker mee.

Rimmel Wake Me Up Wonder'Full Mascara


Hiernaast zie afbeeldingen die vrij slecht gemaakt zijn van mijn oog. Sorry. De twee bovenste afbeeldingen zijn van mijn oog zonder de mascara. Mijn eigen wimpers zijn van zichzelf al vrij donker. Ook krullen ze lichtjes. Ik verwachte van deze mascara naast het standaard zwarte kleurtje meer lengte en ook nog extra krul.

Op de twee onderste foto's mijn wimpers met de Rimmel Wake Me Up Wonder'Full Mascara. Ik ben tevreden over de zwarte kleur. Ik zie zeker dat ik meer lengte krijg door het gebruiken van deze mascara. Extra volume en krul zijn zeker ver te zoeken. Wél is de mascara klontenvrij iets wat ook zeker een belangrijk voordeel is. 


Het eindoordeel

Zou ik de Rimmel Wake Me Up Wonder'Full mascara weer kopen? Nee, want ik heb in de prijsklasse van deze mascara (€13,99) wel betere gebruikt. Het idee van de mascara vind ik leuk. De geur is lekker, maar het uiteindelijke resultaat is niet wat ik er van had verwacht. Ik had meer verwacht, meer krul, meer lengte, een wauw effect, maar dat blijft uit. Daarnaast is het borsteltje ook niet mijn persoonlijke favoriet. Al met al is het niet een mascara waar mijn hart sneller van gaat kloppen.